Jokainen päivä kätkee sisäänsä jotain mikä koskettaa..

lauantai 22. helmikuuta 2014

Kevyttä synkistelyä

Ei se aina elämä hymyillytä vaikka näinkin positiivinen kaveri olen.No vitsi vitsi, en mä oikeasti ole. Välillä iskee hirmu väsymys. Tänään ei aamusta huvittanut oikein mikään. Viime aikoina en muutenkaan ole oikein saanut itestäni mitään irti. Olisko sit ollut tuo perheessämme kyäillyt mahatauti, joka on vienyt kaikki ylimääräiset voiman rippeet.
 Taittaja on myös kiristänyt hermojani. Viikonlopuksi piti saada matskut katsotavaksi mutta ei ole näkynyt :(  Olen vähän sellainen kaikki mulle heti tyyppi, joten odottaminen on välillä hermoja raastavaa. No yritän nyt päästä tästä yli kun en voi tässä itse taittajaksi muuttua. 

Elämä kun ei tainnut pyöriä vain mun haluamisien ympärillä..vai pyöriskö sittenkin?
No ei pyöri ei..odottavan aika siis jatkuu.

Askartelu on myös ollut vähän jäissä joskus luovatauko on paikallaan ja sitä olen tässä ihan kiitettävästi viettänyt. Huone on siivottu ja järjestelty ja pari tilausta tehty. Eiköhän se siis tästä taas lähde. Tänään jo yhden kortin tein ja muutama kuva odottaa valmiina, toivoa siis on että askartelu alkaa taas maistua:)

Päivä kääntyi parempaan, milläpäs muullakaan kuin hyvällä ruualla. Kävimme Kalajoella Sandy Keltissä syömässä, ihana paikka ja hyvä ruoka ja parasta seuraa.

Ilta huipentuu rakkaan veljen ja veljen kihlatun iltakylään. Tv:stä tietty Putousta ja ei tiedä vaikka ens viikolla siellä vilahtaa jotain tuttua;) 

Kirja projekti nro. 2 kytee mielessä ja tänään yhdestä biisistä sain pienen ajatuksen, ehkä alan iltojen iloiksi sitä raapustella..koska Ulla muistutti minua että hän oli tämän ennustanut jo aikoja sitten..muistaakseni vuosi oli ehkä 2004. Ja oikeastaan Ulla olit oikeassa jo nyt;) Sä oletkin oikeassa aika monesti<3 Ennustaja:)

En mä nyt sit jaksanutkaan synkistellä vaikka ihan joitakin ilahduttaakseni ajattelinkin näin tehdä, hyvä alku oli jo mut loppu leves käsiin. 

Sitä paitsi mullahan on kaikki varsin hyvin, että ei ollutkaan varaa synkistellä. Jään odottamaan jos onni kääntyy huomenna..

Hilipati hippaa ja huomenna uudestaan paremmalla onnella..

1 kommentti:

  1. Mä ennustin romaanin, oisko ollut seikkailu sellainen. Askartelu kirja ei siis täytä ennustusta, vaikka mahtis saavutus onkin. Sun ei kuules auta muu kuin raapustaa romaani jotta mun ennustajan maine ei mene ihan pilalle :)

    VastaaPoista

Kiitos <3