Jokainen päivä kätkee sisäänsä jotain mikä koskettaa..

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Maailman ihanin työ

Tiedättekös että minulla on maailman ihanin työ. Saan itse päättää milloin olen töissä, saan tehdä töitä kymmenen päivää kuussa ja lopun ajan olla kotona lasten kanssa. Ne kymmenen päivää voin tehdä pitkiä päiviä ja palvella näin hyvin iltaaikoja tarvitsevia. Minun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä etten kerkeä viettää aikaa lasten kanssa, koska saan olla loppu ajan kotona heidän kanssaan. Rikastua tällä työllä ei voi, mutta toimeen voi tulla. Verottaja vie liian suuren osan mutta siitä huolimatta työni on ihanaa.

Parin viime viikon aikana olen saanut palvella huippu ihana asiakkaita ja yllättää heidät ja itseni. Onnistumis prosentti on ollut huikea ja en muista yhtän epäonnistunutta työtä. Pelottavan hyvin on siis mennyt;) Hassua on että viime aikoina olen saanut todella paljon kiitosta tekemistäni töistä. En tarkoita että minua tarvisi sosiaalisessa mediassa kehua tai kiitoksia lähettää erikseeen, mutta kyllähän ne mieltä lämmittää ja voin myöntää että lämittäää ja vielä todella paljon. Onnistunut työ ja iloinen asiakas on paras kiitos työstä. Vaikka raha on jonkinlainen motiivi työlle, kyllä suurin motiivi on te ihanat asiakkaat. Lämmin kiitos luottamuksesta ja ihanista hetkistä, te teette työstäni maailman parhaan työn<3

Laskeskelin tuossa että valmistumisestani alkaa pian tulla kymmenen vuotta, kymmenen?!? Mitä ihmettä´, mihin se aika meni.. Toki olen kolmen lapsen kanssa viettänyt äitiyslomaa välillä mutta varmaan tuosta kymmenestä vuodesta kuusi olen ollut töissä. Kuusi vuotta on matkassa pysynyt monta asiakasta ja uusia tullut paljon matkan varrella, osa on kadonnut matkalla ja joitakin ihmisiä kaipaan yhä, mutta jokaisella on oikeus valita kampaajansa ja kaikkia ei voi miellyttää. Kymmenessä vuodessa olen myös huomannut että tämä on ihan minun unelma työni ja toivon että vuosia on ihanien asiakkaiden kanssa paljon edessä.

Hassua on että valmistuttuani ajattelin etten todellakaan tule tätä työtä tekemään, ehkä syy oli epävarmuus ja tunne etten osaa mitään. Mutta olen tainnut oppia koska hyvin harvoin sellaista hetkeä tulee että en osaa.. paitsi jenkkisiili..sitä en osaa.. ehkä opetelen joskus tai sitten vain ammattitaitoisesti ohjaan jollekkin muulle;)
Koska meitä on monta on myös mahdollisus kysyä apua tai mielipidettä joltain toiselta jos itse ei ole varma. Sekin on suuri rikkaus, nimittäin ihanat työkaverit<3

En ole täydellinen, en valmis ja oppiminen on tässä työssä ikuista. Aina ei oi onnistua mutta se että onnistuu suurimmaksi osaksi on minusta jo aika hyvin. Se että olen kahden päivän aikana saanut viisi viestiä ja kiitosta tekemistäni töistä vielä jälkikäteen on saanut tämän viikon tuntumaan ihan super hyper ihanalta. Kiitos<3

Tästä on hyvä jatkaa harjoituksia ensiviikolla. Täältä löytyy myös liikkemme netti sivut jos haluat käydä kurkkaamassa Hiusatelje

Marika kiittää ja jatkaa vapaapäivää pörröpäiden kanssa;)

1 kommentti:

  1. En koskaan ikinä vaihtais sua <3
    Ensi viikolla tapaammekin tukkaterapian merkeissä, parasta :)

    VastaaPoista

Kiitos <3